donderdag 18 oktober 2012

Kerstvoorbereidingen

In mijn hoofd is het vaak nogal druk. Zoals deze morgen, toen ik nadat ik de kindjes aan de crèche afzette eigenlijk naar mijn ouders moest rijden, maar dat pas doorhad toen ik de auto hier in de garage aan het parkeren was... 
Een deeltje van die drukte komt tegenwoordig door de kerstcadeautjes. "Huh?" hoor ik u denken. Jazeker, de kerstcadeautjes. Als ik begin december nog niet de helft van de cadeautjes heb, dan begin ik al lichtjes te panikeren. Zeker als daar een aantal zelfgemaakte spullen tussen zitten. Cadeautjes vragen planning (of toch bij mij), want ik wil steeds zeker zijn dat ik iets geef dat de mensen echt wel leuk vinden en/of nodig hebben. 
Vorig jaar bijvoorbeeld kregen de moeder en de zussen alle drie een Elisanna clutch (in de grootte van een etui). Die van de oudere zus zag u hier al, en deze werden het voor de jongere zus en de mama.


Die voor de zus werd gevuld met zonnecrème en lippenpommade (ter voorbereiding op het snowboarden),


die voor de mama werd gevuld met spoeltjes.

Het was in ieder geval een groot succes, alle drie de etuitjes worden nog steeds intensief gebruikt. 

Maar nu dus de cadeautjes van dit jaar... Iemand tips?

Stofjes van het blauwe tasje: stoffenspektakel
Stofjes paarse tasje: Noeks

Geen opmerkingen:

Een reactie posten