dinsdag 23 oktober 2012

Een(tje) is geen(tje)

Ik heb een zoon. En die zoon dat is een vroege vogel. En daar heb ik het vaak een beetje moeilijk mee. Vooral omdat zijn zus, die hem zo'n anderhalf jaar vooraf gaat, dat helemaal niet is. De dochter sliep (en slaapt) tot rond half negen of soms zelfs negen uur. Toen zij de leeftijd had die de zoon nu heeft, sliep ze nog een uur langer. Dat we daar serieus sjans mee gehad hebben, dat beseffen we maar al te goed.
Maar nu is er dus de zoon, die gemiddeld rond zes uur 's morgens wakker is. De rest van het gezin (de niet-zo-vroege vogels) hebben het daar soms wat moeilijk mee. Maar de laatste weken begin ik daar toch wel een beetje het nut van in te zien. Zo is de tijd voor de dochter opstaat tegenwoordig aardig gevuld. Meestal wordt daar zo veel mogelijk huishoudelijke onzin in gepropt, maar soms mag het ook al eens plezant zijn, nietwaar?
Zo werden deze morgen, in navolging van dit, nog twee wenskaartjes geschapen.

Deze keer werden het vilten vlaggetjes, en persoonlijk vind ik deze mooier.  Ook de naaisteek werd veranderd (alweer tot verbetering). 


Ik denk dat er nog wel een reeks zulke kaartjes zullen volgen, mét bijbehorende enveloppes!


En deze moet er bij, omdat niet alles zo vlot loopt zo vroeg in de morgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten