donderdag 4 oktober 2012

In den beginne...

Of ik een blog zou beginnen. Daar werd toch al zo'n dik jaar over getwijfeld. Want zo gaat dat soms met beslissingen nemen ten huize MolleBolle: ze worden wel eens op de lange baan geschoven. Voor- en nadelen worden steeds herhaald en afgewogen. Aan 'het lief' a.k.a. Mister MolleBolle heb ik dan ook niet veel: "Ge moet doen wat ge wilt ee." Mocht ik dan ook zelf eens weten wat ik wil, 't zou veel simpeler zijn.
Maar kijk, op een rustige (ha, alsof het hier soms rustig is!) donderdagnamiddag geschiedde het: het eerste blogbericht!

En dan begint het natuurlijk pas: Waarover zal deze blog gaan? Want ja, voor gebakken lucht zijn er genoeg bronnen. Inhoud dus. Hmm. Naaien zal er zeker in voorkomen. Maar alleen maar naaien, daar wil ik mij niet tot beperken. Recepten, hoor ik u denken. Ha, daar zal ik u toch sterk moeten ontgoochelen. Koken en bakken en keukentoestanden zijn niet aan mij besteed. Behalve als ze schoon kleurkes hebben, want dan wil ik het wel allemaal :). Verbouwingen hebben we niet in 't vooruitzicht, reizen doen we niet vaak en opiniestukken hou ik voor in de vroege uurtjes onder vrienden. 

Een naaiblog dus. Maar als ik daar zin in heb, zal 't ook over andere dingen gaan. Want ik beperk mij niet graag (kiezen is verliezen en u weet wat we hier met beslissingen doen...). 't Zal dus ook regelmatig over mijn fantastische kinderen gaan, want geheel zoals het een moeder betaamt, heb ik de beste. Een blog over mijn leven dan maar. Zo kan er vanalles inkomen, staan we af en toe voor verrassingen en kunnen we al eens lachen.

Maar bon.  De eerste steen is gelegd. De eerste woorden zijn gedrukt (bij wijze van spreken). Geen idee of iemand dit ooit zal lezen. Maar mocht u dit lezen: welkom op mijn blog. Zet u. Neem er een drankje bij en laat me gerust weten wat je er van vindt. 


1 opmerking:

  1. Mail je mij eens ivm die workshop? Merci!
    oontjesblog at gmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen