dinsdag 10 december 2013

flashbacks in aantocht

De naaimachine staat hier stil. Niet zonder enige frustratie van mijnentwege...
Niet alleen heb ik naast mijn dagopleiding geen tijd meer, maar sinds het stikken van de tas met verzonken rits, lijkt mijn naaimachine een beetje te slepen en te haperen,... Alweer! Nog mensen met een Innov'is 50 met hetzelfde probleem? Het is denk ik al de derde keer dat ik ze voor hetzelfde in herstelling zal moeten geven.
Anyway, voorlopig geen nieuwe spullen (hoewel hier zo'n schone mantelstof ligt te wachten om jas te worden), dus ik trakteer jullie op een paar oldies...

Deze geschenksetjes maakte ik voor de tweeling van mijn neef:
Een dekentje met paspel, het gebruikelijke recept, met daarop hun naam geflockt.




 

Daarnaast nog een slabbetje, met daarop het tekeningetje vanop het geboortekaartje.




En om alles af te ronden nog een zonnehoedje. Zo had ik twee schone setjes, voor ieder prinsesje één.

 



Ok ja, ik geef toe, misschien een lichte overdosis roze. Maar wel schattig hé! (Als baby komt ge daar toch nog mee weg!)





2 opmerkingen: