maandag 18 maart 2013

Back to basics

Toen ik pas begon te naaien (zo'n kleine twee jaar geleden), werden vaak kleine babycadeautjes genaaid: slabbetjes, tutterlintjes, zonnehoedjes, luiertasjes, snugglers en zo. Maar hoe verder de naaiskills reikten, hoe vaker ik ging voor knuffeldekentjes, pyjamakes en dergelijke. Dus toen de schoonzus tutterlinten en een slab bestelde, was dat weer eens leuk, zo eenvoudige dingen. :)



Daarnaast werd er (nog maar eens, en hou u vast want er komen er nog enkele aan) een babypyjamake in elkaar gestoken. Zodra ik de kleurencombinatie op de naaitafel zag verschijnen, was ik verliefd. U kunt zich dus binnen de kortste keren verwachten aan foto's van de zoon in een T-shirt met blauw en groen...

Maar eerst nog wat patroontjes uittekenen om aan de zomerkleerkast van de kinderen te beginnen... Ik heb mezelf beloofd dat ik naar het stoffenspektakel in Kortrijk mag gaan, maar enkel als ik 80% van de stoffenspektakelbuit van Gent heb opgenaaid... We hebben dus nog wel even werk...


Denk er aan, je hebt nog even tijd om deel te nemen aan de give-away!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten