maandag 4 maart 2013

Stofkes!

Afgelopen weekend trokken we met de (schoon)familie op weekend: veel volk en nooit een saai moment! Nieuwe ervaringen werden opgedaan, want voor het eerst ging ik naar een 'fish spa' (voeten in de visbak en laat die beestjes maar eten) en (wat ik altijd al eens wilde doen) ging ik met de bus douchegel in het bubbelbad (vijf druppels en het schuim kwam over de rand! de max!). Daarnaast werd ook heel erg van de man, de kindjes en het gezelschap genoten.

Op donderdagavond, de avond voor het vertrek dus, werd er nog snel een pyjamabroek in elkaar gestikt. Ik ben zo iemand die nooit een pyjama aan heeft die uit twee (bij elkaar passende) stukken bestaat, ik heb pyjamabroeken en daar draag ik dan oversized t-shirts bij (meestal gepikt uit het lief zijn kast). Maar bon, een pyjamabroek dus. In flanel, want stofkes om te slapen moeten lekker zacht zijn.


Helaas moeten jullie het met deze foto doen, want het lief is al vertrokken naar het werk deze week. Ze zit lekker ruim en is ook lang (want pyjamabroeken zijn steeds te kort) want ze komt tot op de grond. Het stofke is heerlijk zacht en kleurrijk. Overschot heeft de dochter zich al toegeĆ«igend om ook zo'n zachte broek te hebben als mama.

Over stofkes gesproken... Vrijdag was het stoffenspektakel in Gent! Ik heb mij daar weer een voorraadje gaan inslaan!


Zoals je kan zien, heeft het meeste al een bestemming... nu nog tijd om het effectief op te naaien! :) De eerste lading zit momenteel in de wasmachine om voor te wassen, dus misschien kan ik er deze namiddag al de schaar in zetten... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten